Home > VIRAL STORY > 26 Επτασφράγιστα Μυστικά των Ξενοδόχων που Δεν Θέλουν να Ξέρουμε!

26 Επτασφράγιστα Μυστικά των Ξενοδόχων που Δεν Θέλουν να Ξέρουμε!

Μήπως προετοιμάζεστε για ταξίδι; Σας παρουσιάζουμε μερικά μυστικά που είμαστε σίγουροι ότι θα θέλατε να ξέρετε από πριν.

ΚΑΛΕΣΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων και τα μεγάλα ξενοδοχεία γενικότερα διαθέτουν τηλεφωνικές γραμμές κράτησης σε τοπικό επίπεδο, οι οποίες όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εκπτώσεις και προσφορές.

Το ίδιο ισχύει και για τις ιστοσελίδες κράτησης στις οποίες τα ξενοδοχεία πληρώνουν προμήθεια, συνήθως το ένα τρίτο. Καλώντας απευθείας το ξενοδοχείο και αναφέροντας την έκπτωση που είδατε ή απλά ζητώντας μια καλύτερη προσφορά θα μπορέσετε να πετύχετε ίσως κάτι καλύτερο.
01

ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ; ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ

Εάν είναι η νύχτα του γάμου σας, ή γενέθλια ή επέτειος το ξενοδοχείο θα φροντίσει να σας παρέχει ό,τι καλύτερο μπορεί. Εάν έχετε κάνει κράτηση μέσω τρίτου, καλό θα ήταν να τους καλέσετε απευθείας για να τους ενημερώσετε.
02

ΚΑΝΑΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥ SITE ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ; ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ

Συμφέρει περισσότερο τα ξενοδοχεία να δίνουν τα καλύτερα δωμάτια στους επισκέπτες εκείνους που πληρώνουν περισσότερα, που έχουν κλείσει απευθείας ή που είναι τακτικοί πελάτες. Οι πελάτες αυτοί είναι πιο πιθανόν να ξανάρθουν και γι” αυτό επωφελούνται από ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο.
03

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Τα ξενοδοχεία πολλές φορές κλείνουν περισσότερα δωμάτια από όσα έχουν διαθέσιμα. Και σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίζονται όλοι οι πελάτες. Σε αυτή την περίπτωση το ξενοδοχείο θα έπρεπε, αν και δεν συμβαίνει πάντα, να σας βρει κάτι άλλο εκεί κοντά της ίδιας κατηγορίας. Οι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, τα άτομα με ειδικές ανάγκες και οι οικογένειες συνήθως δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα αυτό αλλά εάν έχετε κάνει κράτηση με προσφορά, ή θα μείνετε μόνο μία νύχτα ή είστε αγενής, τότε μάλλον ετοιμαστείτε να μετακινηθείτε.
04

ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ

Τα γωνιακά δωμάτια είναι συνήθως μεγαλύτερα σε όποιο όροφο κι εάν είναι ενώ τα δωμάτια στους πάνω ορόφους είναι πιο ήσυχα και έχουν καλύτερη θέα. Δεν χάνετε τίποτα να ζητήσετε αυτό που θέλετε.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ

Το να ζητήσετε να σας πάνε σε καλύτερο δωμάτιο την ώρα που έχει σχηματιστεί ουρά μπροστά στη ρεσεψιόν δεν είναι και η καλύτερη ιδέα. Καλύτερα να το επιχειρήσετε όταν το ξενοδοχείο είναι άδειο και όχι σε ώρες και ημέρες αιχμής όπως είναι οι καθημερινές ή αργά το απόγευμα. Εάν μπορείτε προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι (θα ήθελα να βλέπει τη θάλασσα), ευγενικοί και με κατανόηση.

ΨΑΧΝΕΤΕ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ; Η ΣΩΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ

Το ξενοδοχείο δεν πρόκειται να σας κάνει έκπτωση το πρωί ενώ έχει όλη τη μέρα μπροστά του για να γεμίσει τα δωμάτιά του. Αργά το απόγευμα όπου τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει θα είναι πιο εύκολα για εσάς. Εάν όμως καθυστερήσετε και οι επιλογές σας λιγοστεύουν τότε μπορεί η τιμή να είναι υψηλότερη.
07

ΓΕΜΑΤΟ; ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΠΑΛΙ

Κάποιες φορές τα δωμάτια μένουν άδεια γιατί χρειάζονται κάποια ανακαίνιση ή κάποια μικρή συντήρηση. Εάν δεν έχετε άλλη λύση ενημερώστε το ξενοδοχείο ότι θα δεχόσαστε να μείνετε σε ένα τέτοιο δωμάτιο κι ίσως σας κάνουν έκπτωση.

ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ…

Τα ξενοδοχεία φροντίζουν για την ψυχική ηρεμία των πελατών τους και ιδιαίτερα των VIP και δεν διατυμπανίζουν σε όλο τον κόσμο ή στον/στη σύζυγο (ή σε άλλους πελάτες) ότι μένουν εκεί. Έτσι εκτός κι εάν πέσετε πάνω τους, δεν θα ξέρετε ότι μένετε κάτω από την ίδια στέγη με μια διασημότητα.

… ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥΔΑΚΙΑ

Το προσωπικό τους ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Έχουν δει τα μάτια τους πολλά και τίποτα δεν τους εκπλήσσει. Άλλωστε δεν είναι δικιά τους δουλειά και δεν πρόκειται να σας κρίνουν. Μην κάνετε το λάθος όμως να ρωτήσετε σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο εάν χρεώνουν με την ώρα, γιατί είναι αγένεια.
010

ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ

Σημεία και αντικείμενα όπως τα κοντρόλ της τηλεόρασης, τα πιστολάκια και οι διακόπτες συνήθως σκουπίζονται βιαστικά αλλά δεν καθαρίζονται σχολαστικά. Γι” αυτό το λόγο το Πανεπιστήμιο του Χιούστον ανακάλυψε ότι σε κάποιες περιπτώσεις στα σημεία αυτά υπήρχαν τόσα βακτήρια όσα και στο κάθισμα της τουαλέτας και στους νιπτήρες.

ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ

Εκπομπή στο κανάλι Fox αποκάλυψε ότι οι καμαριέρες απλώς ξεβγάζουν με νερό τα ποτήρια και δεν χρησιμοποιούν απορρυπαντικό, ενώ μια ανώνυμη καμαριέρα σε πεντάστερο ξενοδοχείο σε ερώτηση του Trivago απάντησε ότι τα ποτήρια, τα φλιτζάνια και τα κουταλάκια στέλνονται κάτω για πλύσιμο αλλά το πλυντήριο δεν είναι και της προκοπής.
012

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΚΛΙΝΟΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΤΕ

Οι περισσότεροι πελάτες πιστεύουν ότι όλα τα λευκά είδη στο ξενοδοχείο είναι καθαρά, πράγμα που ισχύει σε γενικές γραμμές για τα σεντόνια και τις πετσέτες, αλλά οι κουβέρτες και τα άλλα σκεπάσματα πλένονται πολύ πιο σπάνια από όσο νομίζετε, εάν λοιπόν θέλετε καθαρά δεν έχετε παρά να το ζητήσετε.

ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

Το πιο πιθανό είναι ότι απλώς καθαρίστηκε με σκέτο νερό ή ότι μαζεύει σκόνη εδώ και μέρες, για να μην πούμε εβδομάδες.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΠΑΡ #1

Το μίνι μπαρ είναι φύρα και για τους δυο και σπάνια το ξενοδοχείο βγάζει κέρδος παρά τις τσουχτερές τιμές. Επίσης είναι δύσκολο να εντοπίσεις τι ακριβώς λείπει ειδικά εάν οι πελάτες μείνουν μια μόνο νύχτα, για αυτό όταν φεύγετε μπορεί να υπάρξουν παρεξηγήσεις.

015

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΠΑΡ #2

Εάν αποφασίσετε να ενδώσετε στον πειρασμό ελέγξτε πρώτα τα καπάκια από τα μπουκάλια, υπάρχουν κάποιοι που καταναλώνουν το περιεχόμενο και στη συνέχεια γεμίζουν τα μπουκαλάκια με νερό. Σε κάποιες περιπτώσεις να έχετε υπόψη σας ότι μπορεί να χρεωθείτε και για πράγματα που πήρατε από έξω.

ΑΚΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Οι απρόσκλητοι αυτοί επισκέπτες κάποιες φορές έρχονται ακάλεστοι. Γι” αυτό εάν δεν θέλετε να μοιράζεστε το κρεβάτι σας με ζωύφια ελέγξτε τα σχόλια στο TripAdvisor ή σε άλλα παρόμοια site πριν κάνετε κράτηση ή εάν κάνετε κράτηση στο εξωτερικό ελέγξτε τις σελίδες Bedbugs.net και Bedbug Reports.

ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ

Ο Zeev Sharon, ο οποίος διευθύνει μια ξενοδοχειακή start-up στις ΗΠΑ, ανέφερε στην εφημερίδα Independent ότι για κάθε 1.000 δολάρια που ξοδεύονται για ένα δωμάτιο, το ξενοδοχείο χρεώνει στον πελάτη 1 δολ. περίπου. Με άλλα λόγια εάν μένετε σε ένα δωμάτιο για το οποίο πληρώνετε 300 δολ. την ημέρα, αυτό σημαίνει ότι το δωμάτιο κόστισε για να κατασκευαστεί, να διακοσμηθεί και να επιπλωθεί γύρω στα 300.000 δολ.

Η ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑ ΣΑΣ

Αυτό μπορεί να σας ξενίσει λίγο, άλλωστε πληρώνετε για το δωμάτιο, αλλά δεν είναι δουλειά της καμαριέρας να μαζεύει τα εσώρουχά σας από το πάτωμα και να συγυρίζει. Καθώς ο χρόνος που μπορούν να αφιερώσουν σε κάθε δωμάτιο είναι συγκεκριμένος όσο πιο ακατάστατος είστε τόσο λιγότερο χρόνο θα έχουν για να καθαρίσουν ουσιαστικά.
019

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Μπορεί να μην σας βγει σε καλό εάν ακολουθήσετε τις προτάσεις που έχει να σας κάνει ο θυρωρός, εκείνος όμως θα βγει μάλλον κερδισμένος. Κι αυτό επειδή εάν πάτε σε κάποιο μέρος μετά από δική τους προτροπή εκείνοι θα πάρουν κάποιο ποσοστό. Τα μέρη που συνήθως σας προτείνουν είναι τουριστικά και μπορεί να σας χρεώσουν παραπάνω.

ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

Τα χρησιμοποιημένα είδη όπως τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα είναι άχρηστα για το ξενοδοχείο και τους κάνετε χάρη όταν τα παίρνετε σπίτι φεύγοντας γιατί διαφορετικά θα τα πετάξουν. Εάν πάρετε βέβαια μαξιλάρια, σεντόνια και μπουρνούζια τότε θα σας χρεώσουν.
025

ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΠΟΥΡΜΠΟΥΑΡ; ΚΑΚΩΣ!

Οι θυρωροί, οι καθαρίστριες και το υπόλοιπο προσωπικό ενός ξενοδοχείου εργάζεται σκληρά με μικρή συνήθως αμοιβή έτσι εάν τους δώσετε πουρμπουάρ είναι πιθανόν να σας προσέξουν λίγο παραπάνω. Το πουρμπουάρ επιβάλλεται ειδικά σε πιο ακριβά ξενοδοχεία όπου σε κάποιες περιοχές του κόσμου το δωμάτιό σας κοστίζει όσο βγάζουν εκείνοι σε μια εβδομάδα.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙΤΕ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση που έχετε κάνει την κράτηση μέσω κάποιου site αλλά εάν έχετε κάνει την κράτηση απευθείας με το ξενοδοχείο και αποφασίσετε τελευταία στιγμή ότι δεν μπορείτε να πάτε μην ακυρώνετε, αλλάξτε την ημερομηνία για αργότερα και καλέστε αρκετές μέρες πριν για να ακυρώσετε. Με αυτό τον τρόπο γλυτώνετε τα έξοδα ακύρωσης που ισχύουν για ακυρώσεις που γίνονται την τελευταία στιγμή.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ

Είναι πολύ σημαντικό να μην χάνετε τη ψυχραιμία σας και να εκφράζετε τα παράπονά σας στο σωστό πρόσωπο. Η ρεσεψιόν είναι το πρώτο μέρος στο οποίο απευθυνόμαστε αρχικά αλλά αντί να κατηγορήσετε τους υπαλλήλους υποδοχής ρωτήστε ποιος είναι αρμόδιος για το πρόβλημα που σας αποσχολεί (η καμαριέρα ή ο υπεύθυνος συντήρησης, π.χ). Η ευγένεια είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε αυτό που θέλετε.

ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΛΕΑΣΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΕ

Τα ξενοδοχεία και ιδιαίτερα οι μεγάλες αλυσίδες θέλουν να έχουν τακτικούς πελάτες και έχουν τον τρόπο τους να το πετυχαίνουν αυτό. Μπορεί να σας κάνουν έκπτωση την επόμενη φορά που θα μείνετε εκεί, ή να σας προσφέρουν δωρεάν πρωϊνό.

ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΑΣ

Και κλείνουμε με αυτή την ευχάριστη σκέψη. Μην περιμένετε να σας το αποκαλύψει το προσωπικό και συνήθως αυτή είναι μια ερώτηση που δεν κάνει κανείς, άλλωστε ο θάνατος μέρος της ζωής είναι. Ωστόσο, δεν είναι και σπάνιο φαινόμενο. Οι νεκροί απομακρύνονται διακριτικά και ήσυχα και στη συνέχεια το δωμάτιο απολυμαίνεται διεξοδικά.
source

\/ διαβάστε περισσότερα \/

Loading...