Home > TOP STORY > Απίστευτο φιάσκο για πελάτισσα σε μεγάλο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών! Της χρέωσαν… 490 ευρώ την πιστωτική της, Διαβάστε τι έπαθε

Απίστευτο φιάσκο για πελάτισσα σε μεγάλο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών! Της χρέωσαν… 490 ευρώ την πιστωτική της, Διαβάστε τι έπαθε

Αγόρασα έναν αφυγραντήρα από το κατάστημα (με πληρωμή μέσω της κάρτας μισθοδοσίας μου) στα 280 ευρώ και από την καλή τους την καρδιά μου κάναμε έκπτωση 20 ευρώ, δηλαδή τον αγόρασα 260 ευρώ! (Εγώ ζήτησα για 130 τμ αλλά η κοπέλα που ήταν ανίδεη από το προϊόν που θα πούλαγε με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει και πως βγαίνει μόνο μέχρι 90-100 τμ, λάθος τελικά γιατί βρήκα και στην ίδια μάρκα για 130).

Μόλις έφτασα σπίτι είδα πως στο ίντερνετ ο Κωτσόβολος εχει τον ιδιο αφυγραντηρα στα 230,90 ευρώ. Πηρα τηλεφωνο και στα κεντρικά μου είπαν πως συμβαίνει αυτο και αν ειχα κανει παραγγελία μέσω e-shop θα τον έπαιρνα στα 230,90 ευρώ.

Ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα  της Χαλκίδας και η υπάλληλος με ενημέρωσε πως ισως ειχε μπλοκάρει το σύστημα τους και δεν εμφάνιζε την σωστή τιμή και πως ο συνάδελφος τους απο τα κεντρικά έκανε λάθος και δεν ίσχυε αυτο που μου ειπε.

Πήγα λοιπόν στο κατάστημα να πάρω τα 30 ευρώ επιστροφή γιατι θεωρούσα κοροϊδία να τους τα αφήσω.

Ζήτησα την κυρία που μίλησα στο τηλέφωνο για να με εξυπηρετήσει και μου ειπε πως η διαφορά (τα 30 ευρώ δηλαδη) θα εμφανιστούν στον λογαριασμό μου σε 20 μερες. Στο ταμείο μου ζήτησαν την κάρτα μου και μου είπαν να πληκτρολόγησω το pin γιατί αυτη ειναι η διαδικασία.

Το έκανα και με ενημέρωσε μετα οτι κράτησαν αλλα 230 ευρώ γιατι σε 20 μερες θα μου επιστραφούν τα 260 και πως με είχαν ενημερωσει (δεν μου είπαν ποτε θα τραβήξουμε αλλα 230 ευρώ το μονο που ειπαν ήταν οτι η διαφορά τα 30 ευρώ δηλαδη θα εμφανιστούν  σε 20 μερες) δηλαδή πήραν 490 ευρώ ζήτησα τα χρήματα πισω εκείνη την στιγμή, μου τα επέστρεψαν αλλα με 20 μερες δέσμευση απο την τράπεζα τους. Mετα απο φασαρία που έγινε μου είπαν να επιστρέψω πισω το προϊόν και να παρω τα χρήματα μου ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή και ο διευθυντής μου είπε πως δεν μπορώ να το επιστρέψω  (ανερεσαι την υπάλληλο η οποία υπάλληλος στην αρχή μου παρουσιάστηκε ως διευθύντρια ) κ πως μου κάνουν χαρη  για την επιστροφή των 30 ευρώ γιατι δεν ειναι υποχρεωμένοι (ανερεσαι δηλαδη τα λόγια και της 1ης υπαλλήλου). Φωνάζοντας και τις δυο υπαλλήλους η υπάλληλος παραδέχτηκε πως μου είπε ψέμματα οτι μπορώ να τον επιστρέψω για να ηρεμήσω οπως είπε και να φυγω απο το κατάστημα.

Να μην τα πολυλογώ μετά απο φασαρία με την πωλήτρια μου είπαν να επιστρέψω το προϊόν και να παρω τα χρήματα μετα απο 20 μερες πισω! 230 και 260 = 490 ευρώ σύνολο που μου δέσμευσαν για λάθος δικο τους! Εννοειται οτι τον πήγα, η κοπέλα που ειναι χρόνια στο ταμείο που έτυχε να με εξυπηρετήσει αυτη την φορα η οποία ειναι απο τις λίγες εκει μεσα ευγενική με τους πελάτες αναρωτιόταν γιατί μου κράτησαν αλλα 230 ενώ μπορούσαν να μου επιστρέψουν κατευθείαν τα 30 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Το σίγουρο είναι πως έχασαν έναν πολυ καλο τους πελάτη όπως οι ίδιοι μου έλεγαν στο τηλέφωνο για καινούργιες αγορές που ήθελαν να πραγματοποιήσω! Αναγνώστρια
[via]

\/ διαβάστε περισσότερα \/

Loading...