H εταιρία, μετά τη δημοσιοποίηση του περιστατικού που συνέβη λόγω «Black Friday», παίρνει θέση και ενημερώνει σχετικά…
Διαβάστε την επίσημη θέση της όπως μας εστάλη από την κ. Κάλλια Μυλωνάκη:
Αγαπητοί,
Με αφορμή το παρακάτω δημοσίευμa
Σας ενημερώνουμε ακόμη ότι ο συγκεκριμένος κωδικός προϊόντος δεν συμμετείχε στο Black Friday κι ούτε εντάχθηκε ποτέ σε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό προς τους πελάτες μας, τους οποίους εμείς οι ίδιοι παρακινούσαμε από την πρώτη στιγμή να φτιάξουν τη λίστα των αγορών τους, να τσεκάρουν τις τιμές και να τις συγκρίνουν με τις σημερινές.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας θα θέλαμε ακόμη να σημειώσουμε ότι οι τιμές των προϊόντων μας είναι καταγεγραμμένες στο ηλεκτρονικό μας σύστημα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο πελάτης στο ταμείο θα πλήρωνε την τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας σύστημα, δηλαδή τα 669€.
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης ενέργειας και με στόχο να προσφέρουμε επιλογές στους πελάτες μας δημιουργήθηκαν τιμές και ταμπελάκια Black Friday για 13.000 κωδικούς. ΣτοΠΛΑΊΣΙΟ αυτό, είναι πιστεύουμε ανθρώπινο να γίνονται λάθη και παραλείψεις. Σε κάθε περίπτωση έχουμε τη διάθεση να τα αναγνωρίζουμε και να τα διορθώνουμε.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας