Στην αρχή η ΟΜΑΔΑ “Σ” ξεκίνησε να κινείται με πέντε αυτοκίνητα (Δύο MERCEDES- BENZ 190E 2.3,Μία Lancia integrale,Μία ΒΜW M3 και μία PORSCHE).
Aργότερα μετά απο μερικούς μήνες στην ΟΜΑΔΑ “Σ” προστέθηκαν και άλλα αυτοκίνητα όπως ένα ΑUDI RS(Συγκεκριμένα RS2) που βγήκε στην παραγωγή μετά απο την συνεργασία AUDI – PORSCHE το 1994,2.2 L 315HP καθώς και μιά ΑLFA-ROMEO.
Τα πέντε αυτοκίνητα της ΟΜΑΔΟΣ “Σ” έκαναν την παρθενική τους βόλτα την πρώτη ημέρα στα Λιμανάκια της Βουλιαγμένης,όπου την εποχή εκείνη οι νεολαίοι και όχι μόνο μαζευόνταν απο όλη την Αθήνα για να παρακολουθήσουν τις κόντρες που γινόνταν στο πέταλο.
Τα πιστόλια φυσικά τα προμηθεύτηκαν απο τα ΕΚΑΜ γιατί μόνο τα ΕΚΑΜ σαν επίλεκτο τότε σώμα είχαν την πολυτέλεια να έχουν πιστόλια.
Οι εκπαιδεύσεις και τα σεμινάρια της ΟΜΑΔΟΣ “Σ” ήταν φυσικά ταχύρηθμες αφού ο χρόνος πίεζε και η εγκληματικότητα συνεχώς αυξανόνταν.Ο τότε Αστυνόμος Κος Καραβελάκης είχε αναλάβει την εκπαίδευση και τα σεμινάρια της ομάδος αφού η εντολή του τότε αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ ήταν η ΟΜΑΔΑ “Σ” εντός μιάς εβδομάδος να κυκλοφορήσει νυχτερινές ώρες στην Αθήνα.
Μερικοί κοντράκηδες της τότε εποχής έκαναν επιτηδες κόντρες για να πάρουν κλήσεις απο την ΟΜΑΔΑ “Σ” ώστε να δειχνουν τις κλήσεις στους φίλους τους με καμάρι…..!!!!!!!!
Αλλοι δε δέν τις πλήρωσαν ποτέ τις κράτησαν για ενθύμιο.Υπάρχει άτομο που την έχει ακόμα στο πορτοφόλι του…………..
Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ “ΣΙΓΜΑ”.
Για να γνωρίζουν οι νεότεροι, τα αυτοκίνητα αυτά για την εποχή που υπήρχε η ΟΜΑΔΑ “Σ”, ήταν απίστευτα γρήγορα και ικανά, ώστε να γίνουν αντικείμενο σεβασμού και εκτίμησης από όλους τους αυτοκινητόβιους της εποχής, και φόβου για τους παράνομους και τους κακοποιούς!
Έγραψαν λαμπρή ιστορία στην πάταξη του εγκλήματος με πολλές επιτυχίες αλλά και και με υψηλό τίμημα σε έμψυχο και άψυχο υλικό.
Ευχαριστούμε θερμά το blog “ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΤΗΠΗΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ.” (Πηγη αρθρου: εδω ) που μας γύρισε πολλά χρόνια πίσω.