Ο σκαραβαίος πριν την μεταμόρφωση
Είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής, το θρυλικό σκαθάρι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1936 ύστερα από ειδική παραγγελία του Χίτλερ που ζήτησε ένα αυτοκίνητο με συγκεκριμένες προδιαγραφές προσβάσιμο στο εργατικό δυναμικό της χώρας.
Ακριβώς γι’ αυτόν λόγο πήρε τον τίτλο «αυτοκίνητο του λαού» και έγινε το όνειρο για εκατομμύρια οικογένειες σε όλο τον κόσμο. Ακόμη και σήμερα για πολλούς νέους οδηγούς είναι το πρώτο τους αυτοκίνητο. Για τον κ. Γιάννη Ζιόβα, τεχνικό της ΕΡΤ, αν και δεν ήταν το πρώτο έγινε σίγουρα το αυτοκίνητο των ονείρων του
«Από μικρός είχα το μεράκι. Έχουν προηγηθεί κι άλλες δουλειές ανακατασκευής και μετατροπής. Το κλασσικό αυτοκίνητο είναι το χόμπυ αλλά και η μεγάλη αγάπη μου.
Το σκαθάρι είναι κλασσικό και όποιος ασχολείται θέλει να αποκτήσει κάποια στιγμή ένα τέτοιο μοντέλο.
Κι εγώ μεγάλωσα βλέποντας το να κυκλοφορεί στους δρόμους. Ήταν το οικονομικό όχημα πολλών δεκαετιών. Το 2002 αγόρασα ένα πολύ φθηνό σκαθάρι πάνω στο οποίο έκανα τις πρώτες δοκιμές.
Άρχισα την σχεδίαση και την κατασκευή των πρωτοτύπων χρησιμοποιώντας σαν υλικό το ξύλο.
Αφού ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να πετύχω αυτό που είχα ονειρευτεί, προχώρησα στην αγορά του αυτοκινήτου που βλέπετε σήμερα. Βρίσκεται σε εργαστήριο δικό μου στο Αγρίνιο.
Ο μεγάλος όγκος δουλειάς βγήκε τα δύο χρόνια που ήταν κλειστή η ΕΡΤ. Εκείνη την περίοδο ξέδωσα στο αυτοκίνητο.
Από τότε που έκανα το site ziovasbugster.com – υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση. Πήρα την πρωτοβουλία και έστειλα mail στην Volkswagen και επικοινώνησαν μαζί μου. Η συγκεκριμένη οροφή γίνεται για πρώτη φορά στο σκαθάρι και όπως ανάφεραν εντυπωσιάστηκαν από τις λεπτομέρειες».
Χρειάστηκαν πολλές ώρες απασχόλησης σε ένα μικρό συνεργείο με βασικό εργαλείο τα χέρια του και κάποια απλά μηχανήματα. Από τον σκελετό μέχρι το εντυπωσιακό σαλόνι, αυτό το αυτοκίνητο σε προσκαλεί να το οδηγήσεις.
O Γιάννης Ζιόβας
Πηγή: agriniovoice