12 ύπουλα συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού και με ποιες τροφές αντιμετωπίζεται το καθένα

Ο υποθυρεοειδισμός επιβραδύνει το μεταβολισμό, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι που πάσχουν από αυτή τη διαταραχή να δυσκολεύονται να χάσουν βάρος και να υποφέρουν από κατακράτηση υγρών.

 

Ο υποθυρεοειδισμός είναι μια διαταραχή που επηρεάζει τον θυρεοειδή αδένα και χτυπάει περισσότερο τις γυναίκες παρά τους άνδρες. Ωστόσο, η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμισή του.

 

Υπάρχουν 10 τρόφιμα που βοηθούν στη θεραπεία του υποθυρεοειδισμού.

 

 

Ο υποθυρεοειδισμός είναι η μειωμένη λειτουργία του θυροειδή αδένα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερα επίπεδα θυρεοειδικών ορμονών.

 

Υποθυρεοειδισμός: Συμπτώματα

 

Χαμηλότερο μεταβολισμό, ο οποίος ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο καίτε την ενέργεια

Κούραση και εξάντληση

Ευαισθησία στο κρύο

Εύκολη πρόσληψη βάρους, με αντίστοιχη αδυναμία απώλειας των περιττών κιλών

Συσσώρευση λίπους γύρω από το πιγούνι, τη μέση και τους μηρούς

Διαταραχές της εμμήνου ρύσεως

Βαθιά φωνή και βραχνάδα

Διαταραχές στον ύπνο

Ξηρότητατου δέρματος και των μαλλιών

Κατακράτηση υγρών

Δυσκοιλιότητα

Οστεοπόρωση

 

Περιέργως, υπάρχει ένα ακόμα ενδεικτικό σύμπτωμα για να ανιχνεύσετε αν να πάσχετε από υποθυρεοειδισμό. Μερικοί άνθρωποι έχουν λίγες τρίχες στην άκρη των φρυδιών τους. Αυτό μπορεί να υποδεικνύει μια προδιάθεση ή ένα πρώιμο στάδιο της διαταραχής.

 

Η διατροφή δεν μπορεί να αποτελέσει από μόνη της μια θεραπεία του υποθυρεοειδισμού.

 

Ωστόσο, μπορούμε να πούμε ότι μια συγκεκριμένη υγιεινή διατροφή μπορεί να αποτρέψει τη διαταραχή, καθώς και να κάνει πιο ήπια τα συμπτώματα εάν ήδη έχετε διαγνωστεί με τη νόσο.

 

Μπορεί να σας βοηθήσει αρκετά ώστε να μην χρειαστεί να παίρνετε φάρμακα, ειδικά αν ξεκινήσετε την πρόσληψή των σωστών τροφών στα πρώιμα στάδια εκδήλωσης της νόσου.

 

Υποθυρεοειδισμός: Έλαιο καρύδας

 

 

Το εξαιρετικά παρθένο έλαιο καρύδας είναι ένα κορεσμένο λίπος πλούσιο σε τριγλυκερίδια µε µέσης αλύσου λιπαρά οξέα.

 

Αυτά τα θρεπτικά συστατικά έχουν τη δύναμη να αυξάνουν το μεταβολισμό και να διευκολύνουν την απώλεια βάρους, συμπτώματα που αποτελούν δύο από τα κύρια προβλήματα όσων υποφέρουν από υποθυρεοειδισμό.

 

Πάρτε δύο κουταλιές της σούπας (30 γρ.) κάθε μέρα, το ένα το πρωί, πριν το πρωινό, και το άλλο το βράδυ, πριν πάτε για ύπνο.

 

Υποθυρεοειδισμός: Φύκια

 

Πολλές περιπτώσεις υποθυρεοειδισμού προκαλούνται από έλλειψη ιωδίου. Αν να τρώτε, λοιπόν, τρόφιμα πλούσια σε αυτό το μεταλλικό στοιχείο μπορεί να σας βοηθήσει.

 

Τα φύκια είναι πλούσια σε ιώδιο, ειδικά αυτό του καφέ φούκους βεσικουλόζους που φύεται στις ακτές της Μεσογείου και της δυτικής Βαλτικής.

 

Φροντίστε, ωστόσο, να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν το καταναλώσετε. Δεν είναι καλή ιδέα η υπερπρόσληψη ιωδίου.

 

Υποθυρεοειδισμός: Πιπέρι καγιέν

 

Το εν λόγω πιπέρι είναι εξαιρετικό για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σας βάσει της μελέτης του ερευνητή Mark F McCarty, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ, και επίσης αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματός σας.

 

Επίσης, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση άλλων συμπτωμάτων όπως η δυσκοιλιότητα και οι πόνοι των αρθρώσεων.

 

Προσθέστε το πιπέρι Cayenne στη διατροφή σας σιγά σιγά κάθε μέρα, ώστε να μην προκληθούν πεπτικά προβλήματα.

 

Υποθυρεοειδισμός: Πιπερόριζα

 

Το τζίντζερ είναι ένα αναζωογονητικό και αρωματικό μπαχαρικό που, εκτός των άλλων, επιταχύνει το μεταβολισμό και καταπολεμά την κατακράτηση υγρών, ένα άλλο σύνηθες σύμπτωμα που παρουσιάζεται όταν ο θυρεοειδής σας δεν λειτουργεί σωστά.

 

Η πιπερόριζα επίσης αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος, επομένως είναι πολύ χρήσιμη για όσους είναι ευαίσθητοι στο κρύο.

 

Υποθυρεοειδισμός: Θαλασσινό νερό

 

Το θαλασσινό νερό είναι εμπλουτισμένο με θαλασσινό αλάτι, μέταλλα και άλλα ιχνοστοιχεία. Έτσι, όχι μόνο αποτελεί πηγή ιωδίου, αλλά είναι κι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα μεταλλικών στοιχείων.

 

Το θαλασσινό νερό επίσης δεν προκαλεί κατακράτηση υγρών, σε αντίθεση με το αλάτι.

 

Υποθυρεοειδισμός: Φιστίκια Αιγίνης

 

 

Τα φιστίκια είναι ένα από τους καλύτερους ξηρούς καρπούς για την καταπολέμηση του υποθυρεοειδισμού λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε μεταλλικά στοιχεία, ιδιαίτερα ιώδιο.

 

Υποθυρεοειδισμός: Σκόρδο

 

Το σκόρδο είναι μια τροφή που πραγματικά διεγείρει τον οργανισμό λόγω των πολυάριθμων συστατικών του. Είναι μια από τις καλύτερες θεραπείες για ανθρώπους που είναι ευαίσθητοι στο κρύο, νιώθουν κουρασμένοι ή ατονία.

 

Υποθυρεοειδισμός: Μάραθος

 

Ο μάραθος λειτουργεί ως ρυθμιστής των ορμονών καθώς διεγείρει την παραγωγή τους. Μπορεί να ληφθεί απευθείας ή ως φαρμακευτικό αφέψημα.

 

Υποθυρεοειδισμός: Τζίνσενγκ

 

Το τζίνσενγκ είναι ένα ισχυρό φυσικό διεγερτικό που επιταχύνει το μεταβολισμό και μας βοηθά να χάσουμε βάρος πιο εύκολα.

 

Μπορεί να λαμβάνεται ανά περιόδους, μεσολαβώντας διαλείμματα, ως αφέψημα ή συμπλήρωμα διατροφής

 

Υποθυρεοειδισμός: Σουσάμι

 

 

Ο θυρεοειδής είναι υπεύθυνος για την παραγωγή καλσιτονίνης, μιας ορμόνης που μας επιτρέπει την απορρόφηση του ασβεστίου. Για το λόγο αυτόν, οι άνθρωποι με υποθυρεοειδισμό μπορούν να υποφέρουν από ανεπάρκεια ασβεστίου και οστεοπόρωση.

 

Η κατανάλωση σουσαμιού, σπόρου πλούσιου σε ασβέστιο, βοηθά στην πρόληψη αυτού του προβλήματος.

 

Αν και όλα τα παραπάνω μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία του υποθυρεοειδισμού πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας αν αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα.

Διαβάσαμε αρχικά το άρθρο 12 ύπουλα συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού και με ποιες τροφές αντιμετωπίζεται το καθένα στο Enimerotiko.gr.